Gammal tant.com

Tjoflöjt!

I fredags började jag skolan, det verkade intressant men denna veckan så pluggar jag hemma för vi fick en 40 timmars hemmastudier att börja med! Wohhooo!! Nje kanske inte, det är svårt, för det är en massa bokstäver och siffror i ett och mått och toleranser och skit som man ska få in i huvudet, och hur tror ni det går med min minimala hjärna jag har! 0_o precis det går åt h*lvete! Men jag fixar detta ändå, det vet jag, även människor med små hjärnor kan om dom bara vill!

Snart blir jag gammal tant.com, fyller år om 8 dagar exakt, då blir jag, tro det eller ej men 23 år! 23 år!!!! Jag vet, vad tog tiden vägen, jag gick ju nyss ur högstadiet och gymnasiet.. Suck, snart sitter jag där och gungar i min gungstol och barnbarnen kastar äpplen på mig och nyper mig i näsan..Men än sålänge så kan jag gå utan käpp så jag klarar mig :)

Nu ska jag fortsätta plugga!

Pusshej gråsej // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0