En fräcker elin med lite roliga historier på det hela!

Tjosan i byxera!

Nu sitter jag här och tuggar på ahlgrens bilar :D
Nu ska jag berätta lite för er om min goda vän Elin amour.
Elin är en liten glad figur som bor i svenljunga, har en glader humor som till och med får skalbaggar att garva ur sig sina skal. Jag och Elin träffades och började prata under min förra praktik på ett café. 
Elin är en tuff brud i lyxförpackning och är en otroligt charmig kvenna i sina bästa år och har nu en bonnepajk som troligtvis också är i sina bästa år, det vet ju inte jag haha.
Elin kan man se dag som natt vandra omkring och hittar på bus och gör hon inte det så hittar ni henne på ica i kassan eller i ett hörne och tuggar på en kexchoklad och luktar på lite tomater.
Men nu vill ni säkert veta hur man känner igen en Elin, för dom är svåra att hitta det ska jag säga er.
En Elin brukar oftast vara små och söta som en muffins ungefär, dom syns även oftast på landet, kring älgar och svampar, kan även upptäckes bland mossarna i skoga. Dom är sociala och blyga och gör aldrig något ont, men blir man vän med en Elin så kan förvänta sig mycket skratt och en sann vän. jag hade turen att hitta en Elin, en Elin som kommer vara en sann vän livet ut :)
Och nu sa jag tillägna lite roliga historier till henne.

Abbedissan till de 100 nunnorna:
- Jag hittade en kondom här i klostret igår!
99 nunnor:
- Onej!
1 nunna:
- Hehe
Abbedissan:
- Kondomen har varit använd!
99 nunnor:
- Onej!
1 nunna:
- Hehe
Abbedissan:
- Det är ett hål i kondomen!
1 nunna:
- Onej!
99 nunnor:
Hehe.

En man till en annan:
- Jag ska skilja mig! Min fru går alldeles för ofta till ökända krogar och kommer hem sent.
- Har hon börjat dricka? Frågar den andre
- Onej, hon letar efter mig!

Paret skulle just gå till sängs när mannen fick se frun smörja in sina bröst med en salva.
- Vad håller du på med?
- Jag har varit missnöjd med storleken på mina bröst länge nu. Men den här salvan tycks inte heller hjälpa.
- Vänta ett ögonblick! Han gick till badrummet och kom tillbaka med en toarulle och började torka hennes bröst med toapapper.
- Vad gör du? Frågade frun
- Jag tänkte att du har ju torkat arslet med toapapper i många år och se så stort det blivit.

- Men sixten vad du ser nere ut.
- Doktorn har sagt att jag ska ta ett piller varje dag under resten av mitt liv.
- Men det är väl ingenting att oroa sig för.
- Jo, han gav mig bara sju stycken!

Så det var lite historier, hoppas ni fick skratt byxorna av er eller ja åtminstone knappen iallafall ;)
Pusshej grön grej // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0