JAG ÄR KASS!

Jag och Frida tjöta ju om att vi skulle fixa bloggen och börja skriva mer och har jag gjort det nej... jag suger balle... inte bokstavligen men på att updatera. Men jag har faktiskt en grej som jag kan skylla på och det är min pojkvän... Nä skoja men har varit ganska mycket hos honom det senaste och han har ingen dator och jag har inte orkat hämta min PUNKT. Bra andledning ja tack!

Men nu sitter jag på jobbet och har lunchrast så jag tänkte what a fuck let's do this. Gör då mitt bästa nu att försöka skriva något intressant, men har inte lyckats än. pust.... hehe jag är rätt jobbig va ? ops.... Jobbar en timma till nu sen så ska jag faktiskt åka och sola och sedan på Toms mammas kalas kan nog bli väldans trevligt!

Men nu tappa jag alla ord jag tänkte skriva så avslutar med en puss på kinden och nyp i stjärten, ha det fint haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0