JOBB JOBB & JOBB

Uscha sitter på Ica nu och ska strax dra igång att jobba en riktigt lång dag 9-19...inte alls sugen om jag ska vara ärlig hade hellre legat hemma i sängen och myst eller sovit hela dagen, japp jag är lat. Skulle vilja vara en lyx hemmafru istället som jobbade kanske någon gång i veckan... Men så är nu inte fallet.

Sen blir det väl hem och sova igen typ... ska ju jobba på onsdag också eller ska man säga imorgon med... Men efter torsdag blir det att jobba  fredag lördag söndag måndag tisdag onsdag... ingen ledighet här inte hehe. Men pengarna är ju alltid behövda.

Nu pallar jag inte mer... jag sticker på toaletten och gömmer mig. tudeeluuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0