Goodauug

Hejhej!

Idag har man varit i Borås med min älskling och köpt födelsedagspresenter till hans pappa och broder.
Sen åt vi på Granada det är en pizzeria som ligger i borås, vi hade det lite mysigt för vi firar 7 månader idag. *Tar emot visslingar och kastar sig efter serpentiner*

Nu sitter man här och min hund ligger kring mina ben och sover så sött det lilla knytet.

Igår så bakade jag muffins, det brukar jag göra och jag brukar ha alla möjliga smaker och dekoration på dom, det är kul och jag borde fanimej starta ett bageri, springa omkring i stor mössa och ett rosa förkläde, kanske ska döpa om mig till doris samtidigt också medans jag ändå håller på *KNEPIGT?*. Igår blev det Choklad/kola muffins och dom blev goa och kletiga. MUMS!

Nu gott folk ska jag göra något vettigt av mitt liv och slänga mig i soffan och bara bli fet!

Puss o kram bananskal // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0