Tjenis penis

Tjenare!

Idag är man hundvakt åt min familjs hund eller jag ska vara hundvakt till på fredag.
Härligt väder har man idag med, så idag blev det kjol en knallrosa (alla är i chocktillstånd), den är snygg o jag är snygg i den såklart ;)

Denna gången kommer det bli en tråkig blogg för jag vet inte vad jag ska skriva om :) Om ni har lite önskemål vad ni vill läsa om så säg gärna till :)

Känner mig knasig idag, eller ja det gör jag ju iofs alltid men sån är jag, helt oförutsägbar, men det är kul att vara det och det brukar också oftast roa dom flesta inte alla och det är såna där såkallade torrbollar jag pratar om nu, som inte tycker om skoj o ploj, trista tråkiga gråa människor, som ägnar sitt liv åt att bara vara tråkiga och torra.. ZzZzzzzzZzz, nä nog pratat om fredrik reinfeldt.

Nu gott folk så lämnar jag er, ja jag vet det är trist men ni behöver inte gråta jag ska skriva snart igen ;)

Puss på alla kokosnötter här i världen // Frida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0