Tjofräs hoppas ni inte glömt oss :)

Tjingeling i stugan!
Sitter i överlida (bygden mitt imellan ullared och annat grejs) hos min pajk :)
Vart i varberg/falkenberg hela helgen och kollat sjysta bilar. *Bruuum* Jag är ju då ett motorfreak så jag fick ju både ögon och öronorgasm av alla läckra skapelser som brumma omkring och lät och levde och luktade gott. Jag ville slickat på dom flesta bilarna ;)
Jag har världens gulligaste men konstigaste pajk det är därför vi passar så bra ihop, just nu sitter han och tuggar på min axel/tröja som en hungrig hamster på en ost. :P
Det har varit dålig uppdatering här men det ska såklart ändras så jag ska uppdatera så mycket som möjligt. *Bitchslapar mig själv*
Såg på en film igår som var troligt bra som jag kan rekommendera den heter Black book, jag och älsklingen satte oss för att kolla på den, den är 2h 19 min lång och han somnade efter ca 20 min (inte för att den var dålig han är bara lat ibland) ;) så jag fick sitta resterande 2 h själv o kolla på den men det var en bra film :)
Nu ska jag gå o mobba honom så vi hörs
Puss hej kotlettrad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0