Dunka takten i kylan

Vad är detta egentligen? Vart är den goa värmen som fanns nyss? Nu är det kallt och jävligt.. Fick dra på mig vinterjackan imorse, men hallå det är Maj för fan!! 
Jaja nog talat om detta skumma land sverige.

Sitter och äter lakrits, ja jag vet det är grymt gott! Jag är en sån här fanatiker när det gäller lakrits (dreglar ner bordet) nu medans jag äter denna fantastiska uppfinnig som lakrits så dunkar min kropp i takt med rihannas grymma röst i öronen. Dansa älskar jag att göra och jag har rytmen i kroppen Oyeah ;) Sjunger med även fast alla klagar, men det skiter jag fullkomligt i för jag är bäst ändå! *fnyser*
Fan nu blev jag partysugen som fan gaah!

Solen tittar fram lite ändå och jag o syrran tänkte simma ( dock inte utomhus för jag är väl inte korkad? svara inte på den frågan btw) men orkar fan inte *åldern tar ut sin rätt*.
I´m OLD! O_0

Kunde inte skriva nåt i bloggen igår för mitt internet fick nåt eget liv och ville inte fungera och jag drog i mitt hår och hade stora ögon och skrek som en tok, okej kanske inte men det var fanimej nära ska jag tala om.

Skrattade rätt gott igår åt min mormor, det är såhär att jag har ganska grov dialekt *kindbo* och min kille har sagt att jag pratar som krister och stefan ni vet dom där två komikerna och min mamma säger detta med, och igår sa jag något och min mormor säger *hmm du pratar likt någon, jag tittar på henne och så utbrister hon: Jo du pratar ju likt stefan och krister! Jag börjar skratta och säger mormor har du redan märkt detta det har redan mikael (min kille) sagt och vi har vart tillsammans i 4 månader o min mormor har umgåtts med mig sen jag föddes och mamma skrattade åt detta med och förstod inte att hon märkt detta tidigare, hon kände sig nog lite dum men vi skrattade gott åt detta.

Ja men med detta långa inlägg så ska jag nu lägga mig och pilla mig i navlen och äta mig tjocker.

Puss o hej torsk och sej
/Frida ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0