JA JÄVLAR!

Mig har ni inte sett mycket av eller jag menar mycket av mitt skrivande här i bloggen. Men det är såhär va att det har varit helg, och denna bruden lever sitt liv till fullo just nu. Så har inte hunnit är ni med mig in the club yao? 

Sov faktiskt till halv ett idag har sovit så grymt dåligt i helgen så jag tyckte att jag behövde detta, hoppas nu bara att jag fanskapet kan somna inatt också. Det är ju en jävla fördel är det inte? 

Idag då så vet jag inte riktigt vad som står på schemat. Ska nog kanske träffa Frida en stund om jag inte måste iväg, men vi får se. kanske åka till erica en stund och göra henne sällskap med barnvaktandet ;) ja vi får se helt enkelt. 

men nu måste jag pysa, hellre älg i frysen än hjort i brallan! HEJHEJ!

ha det rockigt!
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0