Kuckelikuuu

Morrn i stugan!

Vart vaken sen kvart över åtta imorse, jag sover ju inte längre och det är irriterande på sitt lilla vis med tanke på att det är lördag, men men man kan ju inte få allt här i livet och jag fick inte sömnen hmm och jag fick inte heller längden. Jag är ju minimal liksom, 1.55 lång från marken och upp *jag vet ni skrattar säkert* men det finns mycket positivt med att vara kort *funderar* hmm nej det finns det inte..CRAP

Nu är värmen påväg tillbaka på tal om annat och varför pratar man alltid om vädret när man inte vet vad man ska pratat om egentligen? Det är dagens Ilandsproblem!

Ska dra till hålan skene en sväng idag, sen blir det väl att bara mysa med min älskling :)

Nej nu ska jag ta och fixa iordning mig så jag ser ut som en människa, tittade mig i spegeln imorse och jag skrek som fan och sen när jag insåg att det var jag själv jag tittade på så blev jag deprimerad, haha jadu man är inte alltid snygger må ni tro.

Tjo fräs ät gräs // Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0