WOOPS

Det borde varit läggdags för denna damen för en bra stund sen, men som vanligt fastnar jag med trynet framför datorn, det är la piss typiskt? (piss= inte kiss piss=dåligt)

Tänkte iaf ta och krypa ner i sänga nu, eller är redan i den... WOHOO wanna play? Nädu... jag är så jävla rolig ibland så att jag skrattar åt mig själv, men så var inte fallet nu. 

Jobbat idag för er som ville veta, ni vet sälja kaffe med bulle eller te med wienerbröd? Smaken är som baken, olika på alla. Själv är jag en bakelse kaffe person, det största som finns ska jag ha inga men! Sen stack jag med mamma på valpkurs, var helt okej... fast det var så jävla kallt om fossingarna så trodde jag skulle hacka av dom och dumpa dom i skogen...

Nu ska jag sova... nödvändigt inlägg... this sucks. / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0